Retourneren & Klachten

Retourneren of ruilen van uw bestelling


Bent u niet tevreden met het bestelde artikel? Heeft u het verkeerde artikel besteld? Of wilt u om een andere reden toch van de koop afzien?
Dan kunt u uw bestelling retourneren of ruilen. Zowel consumenten als zakelijke klanten hebben bij indigostore.nl 14 dagen bedenktijd.
 
  • Te retourneren producten dienen compleet, onbeschadigd en in de originele verpakking te zitten. Bekijk het product gerust zoals u in een winkel zou doen.
  • Producten welke lichte gebruikersschade hebben of niet meer compleet zijn, mag u binnen de gestelde termijn van 14 dagen retourneren. Wij vergoeden 75% van het aankoopbedrag.
  • Producten die onherstelbare schade hebben kunnen wij niet retour nemen. U ontvangt geen vergoeding.
  • Producten welke speciaal voor u op maat gemaakt of geproduceerd worden zijn uitgesloten van retour.

  • Retourskosten zoals verpakkings-- en verzendkosten, zijn volledig voor rekening van de klant.
Hoe zend u uw bestelling retour? Makkelijk in 3 stappen:
  1. Klik >>hier<< om een retour/omruil verzoek door te geven. Stuur geen email.
  2. Verpak alles zorgvuldig in een doos. Dit mag de doos zijn waarin de bestelling geleverd is.
  3. Stuur uw retourzending binnen 14 dagen naar één van onze magazijnen aangegeven in het retourformulier.

Er zijn een aantal artikelen waarbij wij je verzoeken deze uit hygiënische overwegingen niet te retourneren.

  • Ondergoed
  • Badkleding
  • Piercings en oorringen
  • Koptelefoons, in-ear oordopjes

Wij verwerken uw retourzending als volgt:
De afhandeling van uw retourzending kan 7 werkdagen in beslag nemen. Indien u kiest voor restitutie van het aankoopbedrag dan wordt dit binnen 7 werkdagen na ontvangst van de retourzending verwerkt. Mocht u een artikel willen ruilen voor een ander artikel, dan kunt u dit aangeven op het retourformulier.
indien u spoedig een vervangend artikel wenst te ontvangen adviseren wij u een nieuwe bestelling te plaatsen. De nieuwe bestelling zal direct worden verwerkt. Hierdoor versnelt u het proces.

Maakt u gebruik van het herroepingsrecht?

Dan zullen wij binnen 14 dagen u het gehele orderbedrag inclusief verzendkosten terug storten.

Verpak uw retourzending zorgvuldig
Let er op dat u de retourzending goed verpakt en maak indien nodig gebruik van papier of plastic om afzonderlijke onderdelen te beschermen. Zo voorkomt u dat het product tijdens het transport beschadigd.
Als uw retourzending beschadigd bij ons aankomt wegens onzorgvuldig verpakken, zijn wij genoodzaakt om (een deel van) het te crediteren bedrag in te houden.

Heeft u een klacht?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@indigostore.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Keurmerk webwinkel
$1 Dagen
$2 Uren
$3 Minuten
$4 Seconden
{"en":"New","fr":"Nouveau"} {"en":"Best Selling","fr":"Best Selling"} {"en":"Trending","fr":"Tendance"} {"en":"Deal","fr":"Traiter"}